czwartek, 12 stycznia 2017

W co się ubrać w dzień ślubu i dzień po?

W dniu ślubu od rana chcemy dobrze wyglądać. Często towarzyszy nam od początku przygotowań fotograf i kamerzysta. Jednocześnie musi nam być wygodnie.

Dzień po ślubie to czas, kiedy również chcemy wyglądać wyjątkowo. W końcu to pierwszy dzień w nowej roli żony i męża.


Ubranie w dniu ślubu:
-specjalne koszulki z napisami (dobry pomysł  jako prezent na wieczór panieński i kawalerski),
-szlafroki (gdy całe przygotowania odbywają się w domu lub hotelu),
-ubrania wygodne, proste, nasze ulubione, np. zwiewna sukienka, prosty top, polówka, 
-nasz strój powinien umożliwić pracę fryzjerowi i kosmetyczce, powinien łatwo się ściągać, by nie uszkodzić makijażu i fryzury, 
-od rana należy pamiętać o wygodnych butach!

Ubranie dzień po ślubie:
-strój dostosowujemy do planów na pierwszy małżeński dzień,
-huczne poprawiny: imprezowa sukienka i garnitur – strój elegancki, ale skromniejszy niż w dniu ślubu,
-skromne poprawiny w restauracji: koktajlowa sukienka, mniej formalny garnitur,
-domowe poprawny: ulubiona sukienka, spódniczka, bluzka i spodnie, koszula z marynarką…
-czas we dwoje: nasze ulubione stroje, szlafroki.


A jak było u nas:

Kilka dni przed ślubem wymyśliłam kilka propozycji strojów w zależności od pogody. Dzięki temu w dniu ślubu nie musiałam tracić cennego! czasu przed szafą.
Pan Młody od piątku mieszkał w hotelu, więc również musiał wcześniej wybrać swój strój.

W dniu ślubu założyłam kremową bluzkę na ramiączkach z koronkowym przodem oraz ciemne dżinsowe rurki. Do tego wybrałam beżowe buty na koturnie.
Pan Młody założył białą polówkę i ciemne spodnie.


Dzień po ślubie postanowiliśmy spędzić w naszych domach rodzinnych, świętując z rodzicami, rodzeństwem i przyjezdnymi gośćmi. W związku z tym chcieliśmy wyglądać elegancko, ale  i czuć się wygodnie. Ja zdecydowałam się na koszule w kolorze pudrowego różku i czarne obcisłe rybaczki. Do tego ponownie włożyłam ślubne buty i ślubną biżuterię. Pan Młody wybrał białą koszulę, granatową marynarkę i ciemne spodnie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz