środa, 9 listopada 2016

Co zamiast bolerka? Sweterek do sukni ślubnej

Bolerko zakładane do sukni ślubnej ma na celu zasłonić ramiona panny młodej w kościele i ochronić przed zimnem w chłodniejsze dni.
Bolerka dostępne w salonach z sukniami ślubnymi są z reguły drogie. Biorąc pod uwagę to, że prawdopodobnie zaraz po ceremonii nasze bolerko przestanie być potrzebne, warto zastanowić się, czy jest to konieczny wydatek.
Co więcej, trudno jest znaleźć ładne, dobrze leżące bolerko, które pasuje do sukni ślubnej i jej nie przytłacza.


Alternatywy dla ślubnego bolerka:
-sweterek w kolorze sukni ślubnej (biały, kremowy),
-sweterek w innym kolorze (np. granatowy, czerwony..),
-koszula,
-chusta (np. koronkowa, kolorowa),
-skórzana kurtka (np. czarna),
-dżinsowa kurtka,
-marynarka,
-peleryna,
-płaszcz.

A jak było u nas:

Jeszcze zanim rozpoczęłam poszukiwania sukni ślubnej, sceptycznie podchodziłam do bolerek dostępnych w salonach ślubnych. Podczas pierwszych przymiarek utwierdzałam się w swoim przekonaniu. Każde bolerko psuło przymierzaną przeze mnie kreację. Gdy znalazłam „moją” suknię, pani w salonie zaoferowała mi do niej koronkowe bolerko, z guziczkami z tyłu. Muszę przyznać, że wyjątkowo mi się spodobało i pasowało do sukni. Jednak w dniu zakupu bolerko zaproponowane przez sprzedawczynię albo inaczej leżało, albo to już nie było to bolerko (tyle ich przymierzyłam, że nie pamiętałam szczegółów), albo przestało mi się podobać. W ten sposób udało mi się zaoszczędzić 200zł.

Okrycie ramion znalazłam przypadkiem, podczas zakupów w galerii, w sieciowym sklepie na wyprzedaży. Ściślej rzecz biorąc, znalazłam dwa sweterki, które miały szansę pasować do mojej sukni. Kupiłam jeden i drugi (każdy po 30zł) i dwa tygodnie przed ślubem przymierzyłam je do sukni, wybierając ten lepiej wyglądający. Sweterek miałam na sobie w kościele i na początku wesela. Zdjęłam go podczas obiadu i już tego dnia nie był mi potrzebny, mimo że było mi w nim bardzo wygodnie. Wiele osób zwróciło na niego uwagę, chwaląc ten nietypowy pomysł. Ja jestem zachwycona z mojego wyboru. Ze sweterków korzystam do dziś. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz